Ozobot Bit+ je interaktivní hračka, která rozvíjí kreativitu a logické myšlení. Zároveň je to ale skvělá STEM výuková pomůcka představující nejkratší a nejzábavnější cestu ke skutečnému programování i robotice.
Jedná se o novou generaci Ozobotů, nástupce OZOBOT Bit 2.0, který je zase o něco chytřejší. Převratnou novinkou tohoto drobného neposedného robůtka je rychlé a snadné programování pomocí intuitivního blokového editoru OzoBlockly, který si otevřete v jakémkoliv webovém prohlížeči.
Další možností, jak naprogramovat Bita, je nakreslení linií s barevnými kódy fixami na papír. Dráhy plné křižovatek a zatáček Ozobot projede, jak mu určíte pomocí ozokódů – barevných sekvencí, které Bit načte svými senzory.
I v aplikaci je Ozobot jako doma. Postavte jej na displej tabletu a řešte logické úkoly, naprogramujte choreografii na svou oblíbenou písničku nebo si zahrajte hry s přáteli.
Se sadou Bit+ Entry Kit můžete do svého domova nebo kanceláře vnést kódování a kreativitu. Naučte se kódovat Ozobot Bit+ dvěma způsoby:
1. online pomocí aplikace Ozobot Blockly
2. bez obrazovky pomocí barevných kódovacích značek
Ozobot Blockly má pět úrovní dovedností pro začátečníky až po mistry v kódování.
Barevné kódy učí základní CS dovednosti, kritické myšlení a ladění.
STEM výuková pomůcka pro moderní školy
Ozobot v sobě ukrývá obrovský potenciál jako pomůcka při výuce studentů základních až vysokých škol. Výborně se uplatní při výkladu matematiky, programování, robotiky i informatiky. A pro příklad nemusíme chodit vůbec daleko! Jak šikovně využívají Ozoboty při výuce informatiky přední české školy Gymnázium Jana Keplera a Unicorn College, se můžete přesvědčit na tomto videu.
*Programujte tyto a další funkce Bit+ pomocí Ozobot Blockly přes USB připojení pomocí prohlížečů Chrome na zařízeních Win, Mac, Linux a Chromebook.
Firma Ozobot uvedla v roce 2012 prototyp malého neposedného robota, který ukázal obrovský potenciál tohoto oboru. Po dvou letech usilovného vývoje a ladění byl první Ozobot uvedený na trh a velmi rychle se stal jednou z nejoblíbenějších interaktivních hraček na světe. Od té doby uplynulo hodně času, ale Ozobot stále drží pomyslnou první příčku ve vzdělávání pomocí inteligentních hraček.
Mise Ozobotů spočívá v inspiraci mladých lidí k vývoji nových technologií, namísto jejich pasivního využívání. V současnosti celý koncept Ozobot dokonale naplňuje principy STEAM vzdělávání – propojení polytechnických oborů a kreativního přístupu s cílem rozvoje udržitelné budoucnosti.